Рус | Қаз
Консультациялық пункт

 


«Ақ бота» бөбекжайы КМҚК консультациялық пунктінің 2024-2025 оқу жылына арналған жұмыс кестесі

2024-2025 оқу жылына арналған кеңес беру пунктінің жұмыс жоспары

"Балалар мен жұмыс жасауда инновациялық әдістер мен әдістерді қолдану" консультациясы

Ата-аналарға кеңес беру «Не тапсырылсын кішкентай балаға?» (DOCX 29 Kb)

Ата-аналарға кеңес беру «Отбасындағы еңбек тәрбиесі» (DOCX 23 Kb) 

 

«Солтүстік Қазақстан облысы әкімдігінің білім басқармасы» коммуналдық мемлекеттік мекемесінің «Ғабит Мүсірепов атындағы ауданның білім бөлімі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі «Ақ бота» бөбекжайы» коммуналдық мемлекеттік қазыналық кәсіпорны      

Ата— аналарға кеңес беру 
«Қалай баланы және тыңдай?"»

 

 Дайындалды: тәрбиеші Батталова А.С. 
Новоишим селосы 2024г

Консультация "Қалай баланы және тыңдай?"

Жиі ата-аналар мектеп жасына дейінгі және бастауыш сынып оқушыларының шағымданады, бұл бала оны естімейді.

Тура жүз рет қайталауға емес, әрқашан жасайды. Мен мектепте мұғалім шағымданады, бұл тиесілі бірнеше рет қайталау үшін, ол нәрсе жасады. Ақыл емес, бар күшімді саламын, не істеу керек?

сені мұндай сөздер? Әрине, сіз де естіген мұндай сөз тіркестерін, бәлкім, өздері де айтқан.

Сондықтан баланы тыңдауға және естуге?

Көрсетіледі білуге, естуге де үйрету керек. Және бұл оқыту басталады дейін көп бұрын-ақ мектеп, үй және ол емес сияқты, меніңше, кез келген басқа оқыту. Таңқаларлық жайт емес, өйткені бұл дағды қалыптасады қарапайым қарым-қатынас баланың туған. Ұмытуға болмайды, бұл баланың әлемі – ерекше және әсер етуі баланың білу керек ережелер мен заңдар осы кішкентай әлем. Бірнеше ережелерін сақтау қажет, үйрету үшін баланың есту болса, бұл оған айтады. Бірден уточню, әңгіме осындай слышанье, бала түсінеді, оған келеді және бұл ЖАСАЙДЫ. Себебі, бүкіл қиындық тұрады бұл бала естиді, ал ол қабылдамайды біздің сөздер ретінде нұсқаулықты іс-қимыл және, тиісінше, емес, орындайды.

1-ереже.

Балаларға ғана қолжетімді одноканальное назар аударыңыз. Балақай мүмкін қабылдау тек қана бір міндет. Бере нұсқау балаға, егер оның назарын өзіне, присядьте алдында және сонымен сөздер, қарап көзге. Өте пайдалы қайталауын сұрай сіздің сөздер дауыстап.

2-ереже.

Сіз бір кездері жеткізілген көру баланың алмайтын ауыз үйде отырып, тау киім және киінеді? Білесіз бе, неге? Жиі ол ғана емес, біледі, қандай тәртіппен киіндіретін киімді. Сондықтан біз балаға қарапайым нұсқауларды дәйекті. Жасады алғашқы айтамыз екінші. Кез келген күрделі әрекет бөлуге болады бірнеше қарапайым және балаға қадамдық нұсқаулықтар.

3-ереже.

Бізге өте деймін кейде оқып, балаға тұтас бір дәріс мінез — құлқы туралы, бірақ қалай? Баланың меңгеру тек қана қысқа және нақты ақпаратты береді. Егер біз оқимыз балаға ұзақ нотацию, түсіндіре қалай жаман ол түсті қашан алып кетті жауырынға у брата, онда екіталай балақай деп түсінеді сіздің сөйлеу. Кез келген түсініктеме болуы тиіс қысқа және анық. Кейде жақсы тек ауыстыру, баланың назарын басқа нәрсе және бұл мәселе шешілетін болады.

4-ереже.

Балалар өте нашар ажыратылады тон біздің дауыс. Бұл табылған зерттеулер нәтижесінде зертханада ҒЗИ-да физиология және іргелі медицина СО РАМН, зерттеу барысында мидың бірінші сынып оқушылары. Зерттеулер көрсеткендей, балалар, тек келген мектепке, үн жоқ болады". Яғни, мектепке дейінгі жастағы балалар жақсы қабылдайды мимику мен эмоциялар, бірақ өте нашар – тоны, дауыс сөйлейтін. Бұл да ескеру керек және көп пайдалануға эмоциялар және мимику, баламен қарым — қатынас. 

5-ереже.

Бұл ереже қатысты емес, тек сәби, ол қатысты мүлдем барлық. Қалай жақсы көреді ата-аналар наставлять бала: "Не лезь арналған төбешік!", "Не подходи к луже", "Не балуйся мектеп!" Бере отырып, мұндай нұсқаулықтарды, біз жиі емес екенін түсінеміз бала бізге нұсқаулық керісінше. Барлық бұл біздің миы бөлшекті ЕМЕС қабылдайды. Кез-келген нұсқауды, сказанную с частицей ЕМЕС, ми қабылдайды, қалай нұсқаулықты іс-қимыл. Сондықтан ругать бала, егер ол естігенде сіздің " сөзін "Не лезь" суға бірден бастайды плюхаться в луже. Сіз өзіңіз де айттыңыз!

Егер сіз осы ережелерді сақтауға міндетті, сөйлейді баламен, бала сөйлеуге және тыңдай бастап қолданысқа сөздер. Ал, сіз избежите көптеген проблемаларды мектепте және мінез — құлқын, және с учебой. 

Ата-аналарға арналған ұсыныстар балаларды балабақшаға бейімдеу кезінде (DOCX 609 Kb)

Ата-аналарға кеңес беру «Үйде балалалармен ойнау» (DOCX 27 Kb)

Ата-аналарға кеңес беру «Күн сайын серуендеуге» (DOCX 25 Kb)

Ата-аналарға кеңес беру «Балаға бөлісуді үйренуге қалай көмектесуге болады?» (DOCX 733 Kb)

Ата-аналарға кеңес беру «Гиперактивті бала» (DOCX 979 Kb)

 

"Саусақпен ойнауға ұсыныстар"

Ата - аналарға жадынама “Тұмау және ЖРВИ алдын алу”

Ата - аналарға жадынама ”Балаларды еңбекке тәрбиелеу”

Консультация Шульгина. Ата-аналарға арналған кеңес «Балаларға ертегілер оқы»

Балалар тізім

Консультациялық пунктің жұмысы туралы бұйрық

Консультациялық пунктің жұмыс кестесі

«Он өсиет» ата-аналарға арналған жадынама (DOCX 14 Kb)

Ата-аналарға кеңес беру «Отбасылық тәрбиенің баланың дамуына әсері» (DOCX 19 Kb)

Ата-аналарға кеңес беру «Балабақшаға келгеннен кейін 2 жастағы бала не істеуге және білуге тиіс» (DOCX 18 Kb)

Ата-аналарға арналған сауалнама (DOCX 14 Kb)

Жоспар (PDF 1117 Kb)

Ата-аналарға арналған ұсыныстар балаларды (DOCX 609 Kb)

Мақалың шыққан күні: 16.11.2018 10:00
Акорда Қазақстан Республикасы Сыртқы істер министрлігі «БЖЗҚ» АҚ Antikor Премьер egovОфициальный интернет-ресурс Северо-Казахстанской областиӘділет